Gmzee3 Bebeğim 4 günlük. İki gündür ara ara ağrılardan ememiyor bile. Biraz duruyor sancı başlayınca ağlıyor biraz duruyor ağlıyor . Kakası böyle sesli ve karnı bozulmuş gibi bir tarzda normal mi ne yapmalıyım bilemedim. Normalde birşeyi yok
GamzeDerinBekli Gmzee3 Evet canım tuvaletleri o şekilde oluyor Bağırsakları yeni yeni çalışmaya başladığı için sancılanıyor olabilir kısa zamanlarda yüzüstü yatırmıy dene karnına masaj yap rahatlayacaktır inşallah
Gmzee3 Deletedmom0099 genelde emziriyorum sonrasında ağrı oluyor. Ağlıyor yapsın kakasını diye uğraşıyorum. Sonra yapıyor ama ara ara devam ediyor bir süre sonra uyuyor zorlasa olsa
Gmzee3 GamzeDerinBekli bayağı şekilden şekile giriyoruz. Çok canım sıkılıyor üşüdü mu başka birşey mioldu diye
GamzeDerinBekli Gmzee3 Sakin ol canım bebekler biz sakin olmadıkça daha da strese giriyorlar burnundan üşüyüp üşümediğini anlayabilirsin