rua_da_senhora_das_verdades Kimeneayol incia kullanıyorum memnunum. Ama fiyatları baya artmış. Beeo da temiz ve sürümü kolaymış. Belki fikir olur.
JackDaniels Kimeneayol İncia ve trukid kullanıyorum. Hergün dışarıya çıkarken mutlaka sürüyorum güneş olmasa bile