9,5 aylık kızım var. Ellerini kullanmaya başladığından beri saçlarımı çekiyor. Çok acıyor artık. Zaten saçlarım çok dökülüyor kalanıda kızım çekerek koparıyor. Sizinde bebekleriniz saçınızı çekiyor mu ? Tahminnen bu durum ne zaman biter ? Ne zaman canımın acıdığını anlayıp çekmeyi bırakır ?