Anneler kizim 7 aya yaklasirken asiri derecede huysyz bir bebek oldu surekli kucagimda durmak istiyor baba dahil kimsede durmuyor agliyor ben hicbiseyle ilgilenmeyim onunla aksama kadar oturalim istiyor bazenleri kucağımda dahi durmuyor. Oyuncaklariyla oynamiyor firlatip atiyor. Bnm akıllı kizima biseyler oldu bu ayda normal mi acaba