Elizzdeniz Biz şuan yaşıyoruz bebeğim 16 aylık salgın varmış 3 gün oldu geçmiyor antibiyotik kullanıyoruz dün gece serum aldı iyi geldi biraz ne yese anında ishal mahvoldu bebeğim çok kötü bişeymiş