Merhaba anneler. Oğlum 6 aylık olana kadar özel bir hastanedeki doktora takipliydik. Doktorun çok hastası olması sebebiyle bıraktık. Sonra hasta oldukça devlet hastanesindeki doktora götürdük. Özledik doktor menenjit aşısı için 1 yaşında yaptırırsınız demişti. Bizde o sebeple yaptırmadık. Devlet hastanesindeki bir doktor sordum şu aylarda bu aşıyı, şu aylarda şu aşıyı yaptırabilirsiniz dedi. Kesin şunu yaptırın demedi. Sizler 1 yaşından sonra hangisini yaptırdınız