NilGunes Merhaba, meme ucumda süt kabarcığı oluştu ve emzirmek ağrılı bir süreç haline dönüştü. Sol göğsümün ucunda su toplamış gibi kabarcık var 2-3 gündür. Nasıl geçecek, ne yapmalıyım başına gelen var mı?
Denizfdn NilGunes ay tatlı tatlı kasindirir acıtır o çok çekerim sutyeninizi atletinizi bikac gün sabunla elinizle yıkayın güneşte iyice kurusun sk sk ılık suyla sabunla yıkayın iyice durulayın su kalmasın bide hametam varya bildiğimiz onu sür hemen geçiyor
Kahveseveranne NilGunes bende de olmuştu ama ben ne yaptıysam patlamadı emziririrken ağlıyordum masaj yaptım bol bol kantaron yağı koydum 2 güne geçti
Gerbera19 Ne kadar doğru bilmiyorum ama bende de olmuştu inanılmaz ağrılı bişey sıcak kompres yapıp steril bi iğneyle patlatmıştım ben sonrada batikonla temizledim, bi kaç kez oldu, bi kaç gün ağrı olmuştu ama sonra tamamen geçti
NilGunes Gerbera19 denesem mi acaba patlatmayı bende çünkü hiç geçecek gibi değil sadece iltihap kaparsa diye korkuyorum
Pdr_128 Merhaba. Benim de olmuştu. Beyaz renkli tomurcuk şeklindeydi. Göğsümün üst kısmında da yumru oluşmuştu. İğnenin ucunu ateşte dezenfekte edip patlattım. Ondan sonra geçti. Süt deliği kapanıyor bebek ememiyor oradan. Bebeği emzirdim ten sonra da göğüs ucu kremi ile nemlendirwbilirsiniz
Denizfdn NilGunes emzirdigimiz terledigimiz için sütümuz yapıyor bebeğiniz ağzı pamukçuk varsa oluyor ben çok yaşarım bu durumu her dogumumda