Kızlar düzeltilmiş 3 ay, kro 6 aylığız, bugün aşısı vardı oğlumun yaptırdık ordaki ebe yavaş yavaş kucağında oturtmaya ve ek gıdaya başla dedi, bebeğim şuan 3 aylık gelişiminde gidiyo pramatüre olan bebeklerinizi ne zaman oturtmaya ve ek gıdaya başladınız, tereddütte kaldım