Tuba ne desem yalan our. Bazı zamanlar adapte olmuş buluyorum kendimi, bazı zamanlar ise burada ne işim var diyorum sıkılıyorum. Dil sorunu da var. Doktor işi oluyor çok zorlanıyorum, eşimde Hollanda dan geçti Almanya ya . İkimizde yabancıyız anlayacağın