Merhaba anneler kızım 3 aydan beri sadece mamayla beslendi anne sütü alımı yok. 5 ayda ek gıdaya başladık ama şu 2-3 aydır biraz biraz yiyor şükür. Benim sorum şu ki formül mama ne zaman verneliyim kararsız kalıyorum. Mesela bu sabah yulaf ezmesinden lapa yaptım içine 1 tatlı kaşığı kadar çekilmiş ceviz tahin pekmez bazen muz veriyorum bazen bunun yanında yumurta sarısı labne yiyoor. Pankek omlet gibi şeyleri hala yemiyor arada deniyorum pek istemiyor. Sabah kahvaltısı 10-11 arasında öğle 12-1 gibi uyuyor 3 gibi evde kabak çorbası vardı ekmekli ondan verdim mesela bir kase yedi. Akşam taze fasulye makarna yoğurt vs vereceğim. Şimdi mesela 3 te çorba içti ya formül mama ne zaman vermeliyim ne ölçekte vermeliyim kararsız kalıyorum doydu mu doymadı mi diye. Normalde su sıra 210 içiyor artık nasıl ayarlamaliyim mama işini zaten en fazla 2-3 kez içiyor artık.