Didemkaya gaz sancısını bizde cok cekiyorız🥺şuan birde wc sıkıntısı cekiyor 😰 52 günlük oğlum iki haftadır gaz sancımız fazlasıyla var😖gaz için bi tavsiyem yok ama bebeklere sıcak su torbası koymayın demek için yazdım,bazı su torbaları patlayabiliyor ,bi kaç tanıdığımdan duymuştum 😰büyükler bile dayanamazken o yanığa bebekleri düşünemiyorum,mümkün oldukça kiraz çekirdeği torbası kullanın arkadaşlar.❤️