Kızlar merhaba, benim kızım 6 ay 14 günlük emmeyi bıraktı yani zaten sütüm de çok yok, ama ek gıda ve mama seviyor yani biberonu görünce heyecanlanıyor ya da püre vs görünce heyecanlanıyor. Biraz emsin istiyorum vicdan yapıyorum ama süt olmadığı için istemiyor hemen bırakıyor bir iki çekip, meme reddi değil süt çok olmadığı iÇin istemiyor bu durumu yaşayan varmı annem de zorlama çocuğu 6ay emdi yeter zorlarsan mamayı da içmez falan diyor, ileride bıraktırmak daha zor olur bırakıyor kendi kendine işte falan dedi yani kararsız kaldım çok su içen biri değilim o yüzden mi sütğm yok acaba, ek gıda püre vs çok seviyor Sürekli versem yer
-