Oğlum 4 yaşında normalde sessiz sakin bir çocuktu 2 gündür sanki çocuğuma bireyler oldu aşırı inatçı hırçın ve huysuz olmaya başladı asla vurma huyu olmayan çocuk saldırganlaştı birden nasıl bu hale geldi inanamıyorum yapma dediğim herşeyin tam tersini yapar oldu kendi haline bırakayım dedim ama bu seferde ipin ucunu kaçırıyor evin içinde canavar gibi herşeyi dağıtıp onunla mutlu oluyor gerçekten bu durum bu yaş grubu çocuklar için normal mi? 4 yaş sendromu var mı? Varsa böyle bişey mi?