busratuna Doktor ne derse onu yapın. Benim bebeğim üç gece kaldı baya yüksekti. Işın tedavisiyle hemen düşürülüyor. Eğer evde olup yükselirse asla uyandıramazsınız haliyle emme refleksi de düşer.çok zor oluyo evde bizzat yaşadım. Asla uyandıramazdım emziremezdim. Üstelik sütüm de vardı ama benimki kan uyuşmazlığından dolayı gelişen bit sarılıktı. Hastanede güvende olacaktır.anne misafir odasında kalmıştım ben her uyandığında gidip emziriyordum.umarım o hastanedende vardır.sıkıntı yapmayın moralinizi bozmayın.