nazlieylul ama Havran eminim Balyaya göre çok daha iyidir Balya da hiç imkan yok bir yıldır çok bunaldım Havran kendisi gelişmiş bi ilçe olmasa da Edremit’le dip dibe biz Edremit bekliyorduk ama Havran gelince şaşırdık bi nevi daha çok sevindim ben hem Edremit’te yaşayıp hem oranın iş yoğunluğunu cekmicez sadece yine karakol komutanı olarak vermeleri canımızı sıktı Balya küçük yer olmasına rağmen karakol komutanı olarak çalıştığı icin eşim baya yoğundu hayırlısı artık en azından kızımla ben rahat ederiz diye düşünüyorum en azından işlerimizi kendimiz halledebiliriz ev konusu sıkıntılı olabilir belki kiralar yüksek diye duydum bende lojman da yokmuş