Asya_zeynep Kızlar bugün 6 buçuk aylık bebeğimin doktor kontrolü vardı uyku konusunda çok sıkıntı yaşıyoruz zaditen damla verdi kullanan var mı bi yan etkisi var mı
Cucumenveannesi Asya_zeynep benim oğlum alerjik olduğu için alerjisi arttığında kullaniyorm 5 gün süreli uzun süre kullanmadım ama hiç Kulllandigimizdada çok güzel uyuyor kullanmadığım zamanlarda zombi gibi oluyorm ama sürekli veremem
Alpikom Asya_zeynep Merhaba, aynı sebepten bizim doktorumuz da verdi. Birkaç gün kullandık. Uykuya rahat dalmasını sağlıyor ancak normal düzenindeki gibi ⅚ kez yine kalkıyordu oğlum. 😬
Yusufagahinannesi Asya_zeynep alerji damlası diye biliyorum bu tarz damlalar uyku yapıyor ekstra ama alerjik öksürük vs durumu yoksa durduk yere sadece uyku için kullanmak ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum bende oğluma kullanmıştım
Betul-85 Asya_zeynep merhaba bize de doktotumuz uyku sebebi ile verdi 1 ay kullandım çok rahattım içim rahat olmadığı için kestim uyku da gitti gece hiç uyumuyor tekrar başlasam mı bilemedim siz ne yaptınız kullanıyomusunuz
turkan26togrul Benim oglum kullandı hiç bir yan etkisi olmadı.Biraz üşütmustu. Alerjik durumlarında kullanılıyormus.Kullanin bence.Rahatlar
oznr_mrc_umt Vermenizi önermem benim oğlum o damlaya alıştı damlayı kesince 10 gün mafoldum çocuk resmen alışkanlık edinmiş ama çok şükür geçti bize alerji için vermişti
ErenAlim Betul-85 aynı durumdayım nasıl bir yol izlediniz acaba. Uyudu mu damladan sonra.. uykularınız ne kadar düzeldi benimki gece hiç uyumuyor
Betul-85 ErenAlim iki tane dişini çıkardı bir nebze girdi ama nerdeyse 8 aylık olduk çok hareketli yoruluyor yürüteç aldım onların da etkisi var sanırım.Çok zor ama Allah güç kuvvet versin
Derya52 Asya_zeynep Bize de doktorumuz göz damlası alerji yaptığı için vermişti ozaman kullandım ama, uykuya yardımcı olduğunu söyleyemem aksıne benim kız ondan sonra gündüzde dahil uyku sorunu yasadı.