Kagann merhaba , 2 aylıkken işe geri dondugum de biborunu kabullenmedi bir süre bununla uğraştık lakin atlattık. Bu sürede meme reddi olmadı. 4 ay atağında ne yazık ki hem meme hem biborunu reddetti… 2 hafta sürdü , kucağımda sakinleştirmeye çalıştım ayakta zıplaya ziplata ağlama ve kendini memeye geldiği an geri atmaya başladı, zor sakinlesiyordu karanlık sessiz bir ortamda ter doke döke emzirdim şükürler olsun ki onu da atlattık şuanda beni de emiyor biborunu ile de ben işteyken sütünü içiyor