Mervecetin-20 Arkadaşlar bebeğim tam 4 aylık ve 8 kilo fazlam var emzirme döneminde diyet yapıp memnun olan var mı sütüm azalırsa diye korkuyorum ama kilolarım da artık çok rahatsız ediyor tavsiyeleriniz neler sizler neler yaptınız
Linos1912 Mervecetin-20 ben bugün başladım ekmek makarna vs tüketmemeye calısıcam sabah erken omlet bol yeşillik öğlen ceviz çiğ Badem akşam da tavuk köfte yanına bol yeşillikli salata ♥️ Birde yoğurt kürü var ona başlıyorum
Momonlyn Mervecetin-20 Diyetisyenler emziren anneler için de liste veriyor anne sütünü düşünerek danışmanlarını yönleriyor zaten. O yüzden ben diyetisyene gitmeye karar verdim ve yarın için randevu aldım ✌🏻🧚♀️