Ahhh inşallah batı tayinimiz sakaryaya çıkar 🥰 benim memleketim sakarya çoook güzel bir yer ormanı, gölü, denizi, cafeler sokağı, çark caddesi vs sosyal aktivite yapabileceğin çok güzel bir şehir. Ferizlide çok güzel bir yer öyle çok büyük değil merkeze de biraz uzak ama yeşillik iyi bir yer hayırlı olsun şimdiden.