İlk ay gazdan uyumuyor gaz bitince uyuyacak dedim. Gazımız bitti çok şükür. Emzik naptiysam tutmadı.Memede uyumak istiyor sürekli. Biliyorum ilk 3 ay böyle olur diyenler olacak ama gündüz hiç uyumuyor uyusa bile en fazla yarım saat. Gece de full memede uyuyor 5 te uyanıyor. Allah aşkına bu şekilde olup sonra uykusu düzene giren uykusu uzayan bebeği olan var mı.