Nazoooo bebeğim 3 buçuk aydan 5 aya kadar ağlayarak uyudu destekli uyutmama rağmen çok uykusu olsa bile yatirdigim an bağırıp ağlamaya basliyodu feryat ediyodu bildiginiz sık sık uyaniyodu şimdi 6 aylık oldu yine yatınca agliyo ama çok değil ve o kadar sık uyanmiyo tam olarak degismesede biraz düzeldi ayrıca uyku gerilemesi in kalıcı olabileceğinide duymuştum bir uyku eğitimi danışmanından