EsraSzn Bebegim bugün 4 ay 1 günlük aylik kontrol için gittik ve kan ilacı verdiler ismi vegaferon kullanan tecrübeli anneler var mi ?
minnosanne0 EsraSzn içinde paraben mi ne varmış anneler tavsiye etmiyor ben kendim sidefer aldım. Kokusu tadı kötüymüş galiba kıyafete bulaşınca çıkmıyormuş
Rmystnhn EsraSzn bize de vermişlerdi bir kaç gun kullanabildim aşırı gaz yapti çocuğum huzursuz oldu.ustelik pareben varmış için de bende sonra farkettim.simdi bestiron kullanıyoruz sıkıntı yaşamadık tadı da güzel hiç zorlamadan aliyor