Oglum 1 senedir nerdeyse kaka yapmama sorunu vardi 2 defa doktora goturduk catlak muanesi yaptirdim fakat bana catlak yok dediler. Bende yediklerinden kabiz diye yapamiyor sandim 2 ay once bi prof doktora goturduk 2 yerinde de catlak oldugunu soyledi. Hametan anestol verdi suruyorum ama hala ayni cocugum 1 senedir belkide catlakla ugrasiyo kabiz olmasin diye dulcosoft kullaniyorum ama civik olmasina ragmen kakasi hala yapmiyor korkuyor 😔ne onerirsiniz