Kuzeyefecan Hanımlar merhaba ben bugün bebeğime 6 ay aşısını yaptırdım ama hemşireye banyo yaptırabilir miyim diye sormayı unuttum bilgi verir misiniz
Balkizlarim Kuzeyefecan verem aşısı hariç yaptırabilirsiniz sadece sıcak su olmasın ki ateşi tetikleyebilir 🌻
Muges4 Kuzeyefecan yapılabilir..verem aşısı sıkıntı genelde onda 3 gün yaptırılmıyor. Yaz, ılık su olursa daha iyi olur:)
biryazmasali Kuzeyefecan hemşireler yaptıbalirsin diyor ama 1 gün geçmeden ben asla banyo yaptrmam çnkü dayım doktor o hep çyle dedi biz küçükkende vücudu zaten milropla savaşıyor banyo yaptrma diye 1 gün bekleyin derim