hepoyleolurzatenn Momdu33 canım ikisinide kullandım ve memnun kaldım şuan evolvia ile devam ediyorum aptamil prosyneo kullandım oda çok iyiydi
hepoyleolurzatenn Denizvepasa canım prosyneo ekstra öğütülmüş diğerleri pütürlü bir yapıya sahipken prosyneo un gibi gaz kaka problemi olmuyor