talula önce hatırladığım olumsuzlari yazayım sürünüyordu ama emeklemiyordu. Ayağa kendi kalkma sıralama falan yoktu. İştahı yoktu. Uykuları düzensizdi.
Anne baba mama diyordu. Eliyle gel yapıyordu. Bay bay da yapmaya başlamıştı yavaştan, 11 aylık olunca gel bay bay alkış hepsini yapmaya basladi. Ali babanın çiftliği şarkısına hayvan sesleri yerinde öldürerek karşılık veriyordu. Aynı şekilde insanlar hasta olunca nasıl öksürür vs diye sorunca da öksürüyordu. İnsanları gözlemliyordu özellikle de beni. Babasına ilgisi bu dönemde arttı. Kalabalık ortamda ağlıyordu.
Bu arada şu an 22 aylık ve çok sağlıklı bir bebek çok şükür.