Ben kullanıyorum dalgalı uzun saçlarım çok memnunum en azından acil durumda vakit olarak tasarruflu. Netten alacaksanız dikkat edin bazen farklı marka gönderiliyor. Direkt one step önerim. Tabii normal fön gibi yapmıyor diyenler var ama benim saçım kolay şekil alan olduğu için bayağı dümdüz fönlü oluyor.