19 gün önce doğum yaptım 37+3
Bende sizin gibiydim yenidogan mide kapasitesi ne ki diyordum fakat doktorlar görüştüm bezlerinin say dedi gece 12 de çöp poşetine başladım saymaya ertesi güne kadar kaka çiş sayısı önemli 7 8 se normal dedi
Bende emzirmeye rağmen göğüs ucum büyük bebek hala alamiyor silikon göğüs ucu kullanıyorum e tabi bebek ne kadar alıyor belli değil bilemiyorum tabi
Ben de 20dk emziriyorum yerine yatiriyorum ağlar gibi eşimle doydu doymadı kavgası yaptığımı bile hatirliyorum
Süt sagdim 30cc de olsa içti uyudu hatta doktoruma bunun midesi ne ki korkuyorum kusar diye demiştim eğer alıyorsa 50cc kusmuyorsa ver dedi
Aklımızda bulunsun alıyorsa verin kusmamasi önemliymis