Mihriban36 Slm kızlar bebegim 9 aylik olmak uzere hic bi kelime cikarmiyor ne baba ne dede hic bişey normal mi ?
Mihriban36 Bıv diyor cagirinca hi diyor ona bakmayinca höö gibi bisey cikariyor yani bana bak benle konus der gibi ama dedigim herseyi anliyor oyuncaklarinin isimlerini soyluyorum gidip eline alıyor ama ne kadar yapsam hep hi diyip duruyor
Laviniaa Benim kızım 20 aylık sadece meme mama hav hav diyor.bir kaç doktora gittim daha erken dediler. 9 ay için daha çok erken 3 yaşa kadar konuşmaya biliyormuş.
Laviniaa Mihriban36 Anlamamızda birşey yok çok şükür kendince isteklerini anlatıyor.doktorumuz biraz keyfi konuşmuyor dedi birazda bizden kaynaklı tabiki ahh dese önümü istiyon bunumu istiyon falan yapıyoruz ondan
Mihriban36 Laviniaa evet bende de o var ama surekli tekrar yaparim belki gunde 5 6 defa, arada kitap da okuyorum kitabin üstündeki seyleri de gosteriyorum ki görsün ne bileyim kendimce yapiyorum biseyler yetersiz kaliyordur belki
Laviniaa Mihriban36 daha çok küçük ben her gece yatarken kitap okurum hikaye kitapları aldım sizde alın mutlaka sayfalardaki hayvanları soruyorum eliyle işaret ediyor.seslerini çıkartıyorum.6 aylıkken kitap okumaya başladım.simdi asla uyumaz kendi seçer kitaplarını okurum uyuruz.
Laviniaa Mihriban36 https://www.idefix.com/Kitap/Set-2-Pedagog-Onayli-Hikayeler-4-Kitap-Takim/Cocuk-ve-Genclik/Okul-Oncesi-6-Ay-5-Yas/Masal-Hikaye-Kitaplari/urunno=0001857598001 öneririm.bizde bütün kitapları vardır.
Mihriban36 Laviniaa kitap aldim bende sizin gibi okuduğum kitaplari okurken kitaptaki seyleri gosteriyorum ama kitabi asla affetmiyor agzina sokuyor yirtmaya çalışıyor…