Haticee_ Şu aralar çok uyuyor gibi geliyo bana, öyle deliksiz uyumuyor tabi acıktığı zaman sancısı olduğu zaman ağlıyo kucağıma alıyorum biraz ayakta gezdiriyorum yediriyorum sonra yatırıyorum zamanının çoğunu uyuyarak geçiriyo yani normal dimi 😅