Mustafacan- zlmakkaya41 bizimki 8 ayina girecek 7500 kiloo kac damla vericem digerleri kilosu ne kadrsa ona goreydi deistrmk istiorm
Alyehus Biz newvit kullanıyoruz emilimi çok iyi diye artık tadını beğenmiyor doktorumuz sidefer ya da microfer dedi biri çilekli biri kolalı gibiymiş. Ama içeriği yine çok temiz ikisininkinde