Yesilev2022 Merhaba kızlar bebeğim 40 günlük 3 4 gündür çok kusmaya başladı her beslenme sonrasını neredeyse kusuyor ve fazla bir şekilde bir şeyin habercisi olabilir mi yoksa fazlasını mı kusuyor sadece
Feyzosumunannesi Yesilev2022 30 gunluk benım bebegım de 4 5 gundur her emmesinde cıkarıyor butun emdiği boşa gidiyor gbı düşünüyorum
oglumubeklerken Yesilev2022 canım emdikten sonra yatır refleks yatağına başi biraz yukarıda kalsın yani bi de bi süre geçmeden çok hoplatıp zıplatmayın