Dun bebeğimin agzinda ve dudağının kenarında beyazlık vardi mendille sildim geçmedi dedim pakukcuk olmus karbonatlı şu yaptim onunla sildim hemen geçti gün içinde devam ettim hep bu sabah biraz daha çıkmış birkac yerde yara gibi olmus görünce çok üzüldüm nasil gecer bu birazdan doktora da gidecegiz. Emzirmeme engel olur mu bebeğimin cani yanıyor mudur 😞