Kızlar bebeğim 4.5 aylık her markayı denedim ama hepsinde bi sıkıntı çıkıyor ya taşıyor ya sıkıyor ya ıslak bırakıyor sadece bi kere siparişim gelmedi diye A101 den soffie diye bi marka almıştı eşim onu biraz beğendim şöyle kullanıp da memnun kaldığınız bi marka var mı
Sleepy-idare eder baby turco- taşma molfix-iç lastiği aşırı sıkıyor prima-gereksiz pahalı geliyor babyjem mi neydi hiç emmiyor ahh ahh kullandıklarım ve şikayetlerim bunlar 😤