Merveminho06 Arkadaşlar bebeğim 45 günlük oldu doğumundan 20 gün sonra kabızlığı başladı neredeyse bir aydır büyük tuvaletini biz yaptırıyoruz yenidoğan bebekte kabızlık yaşayan var mı ne zaman geçer
Serdemm304 Merveminho06 aynı durumdayız 41 günlük 3 defadır biz çıkarıyoruz kakasını, doktora gitmedik henüz
elisa_11 Merveminho06 kabızlık degil cnm doyamadığı icin tuvalaetini yapmıyor bende ayni yasadim 10 gunde yapiyordu falan doktora götürüp arkadan ilac verip tuvalaetini yaptirdilar ama doktor kabizlik degil ac doymadigi icin yapmiyor dedi yaptiginda tuvaleti kati degil civiksa diymadigi içindir
Arzuuk62 Merveminho06 Bizdede olmuştu doktor mamanın içine zeytin yağı dök dedi bi damla (hakiki)öyle yapıyodum sonradan düzene girdi kabızsa eğer sıvı yapmaz kakayı
Miniknur Merveminho06 süt süt ürünleri kuruyemiş tahin domates hariç herşeyi yiyordum. Sebze meyve ağırlıklı yani. Ama kafana göre yapma. Çocuğa alerji maması yazıyor. Süt yetmiyor o dönem. Mama içmesi gerekiyor.
elisa_11 Serdemm304 kabızlık degil cnm doyamadığı icin tuvalaetini yapmıyor bende ayni yasadim 10 gunde yapiyordu falan doktora götürüp arkadan ilac verip tuvalaetini yaptirdilar ama doktor kabizlik degil ac doymadigi icin yapmiyor dedi yaptiginda tuvaleti kati degil civiksa diymadigi içindir
Merveminho06 elisa_11 seninki de mi 10 güne yakın yapmıyordu memede durmak istiyor hep o yüzden mi gerçi kilo alımı gayet iyi
Serdemm304 elisa_11 alla alla, nasil yapcaz peki, Ztn cok uzun sure suruyor memede yutkunuyor da sonra uyuyor, doymadigini düşündüğümde mama hazirliyorm, çişli bezi de normal, yani nasıl anlicaz aç olduğunu 🙄🙁
elisa_11 Serdemm304 benim kziimda 20 yada 25 dkka meme emiyordu doyuyor saniyordum birtek geceleri mama veriyordum doymuyormus her emmeden sonra mama yapip verim 2 olcek tuvaleti normale bindi hergun 3 yada 3 defa yapmaya başladı
EsmAybars44 Canım eğer bebeğinin kakası sert ve yeşilse kabızlık var demektir. Ama kaka sıvı şekildeyse o kabızlık olmuyor. Ve bebeği sakın uyarımla kaka yaptırmaya alıştırma sonra hep uyarımla kaka yapar. Kakasııı tutar bu sefer. 15 güne kadar sadece anne sütü alan bir bebeğin kakasını yapmaması çok normalmiş. Benim bebeğimde aynı oldu bir kere uyarım yaptım sadece doktora gittim normal dedi. Bebek huzursuz değilse istediği zaman yapar kendisi dedi. Ama tabi bebeğinin doyduğundan eminsen eğer geçerli bu. Doymuyorsa değişir durum. Ama uyarıya alıştırma asla. Bağırsağına ciddi zarar verirsin. Makat çatlağı olmaması için sürekli yağ ve krem sür makatına. Sarı renkte kaka yapıyorsa eğer rahat ol.
elisa_11 Merveminho06 12 gün yapmadığı oldu eni sonu acile goturdum poposundan ilac verdiler oyle yapti çocuk
EsmAybars44 Merveminho06 çok uzun sürmedi 1 hafta sonra yaptı. Ama dediğim gibi 15 güne kadar normal bebeğin huzursuz değilse hiç elleme.