Merhabalar oglum suan 4 ay 20 gunluk. Ekimde işe dönmem gerekiyor, oğlum mama ile besleniyor. Hatta malesef 1.5 ay iteleye iteleye silikon ucla sagmaya calisa calisa anne sutu verebildim, ama.mama takviyesi yapiyordum yine. Kolikti, gazdi derken oglumun guldugunu bu ay gorebildim. Herkes(akrabalar-kayinvalide-gorumce) emziremedigim icin aramizda bi bagin olmayacagini soylemisti lohusayken hatta icimde hala yaradir. Hatirladikca hep ağlarım, evladimin nasibi buymus diye kenara cekildim her neyse. Calismaya baslayan annelerimiz zor oldumu surec, yani ben simdiden dusunuyorum maddi durum sebebiyle erken de donebilirim çünkü , yani bazilari donme anneanneye birakcaksin ona anne der sana gelmek istemez vs vs diyor aklim hep bulanik , fikirlerinize onerilerinize ihtiyacim var 🙏🏻