Hemsireannis Senem45 yeni öğrendiği şeyleri uykuda yapıyolar 😂 bizimki gel gel yapıyordu uyurken şimdi alkış yapıyo manyak 😂😂
nazlimom_ Senem45 bizimide aynı ya çırpınıyor uykusu bölünüyor sürekli 2,5 aylığız bizde moro refleksiymiş 3 aydan sonra azalır diolar inşallah azalıe