gulecbebek16 eş geliri 17 bin ve üstü olup devletin bağladığı nafaka miktarı ne kadardır? Bu şartlara sahip olup nafaka alan varsa yazabilir mi?
Nurcan03 gulecbebek16 bence azı ile yetinmeyin. Üst sınırdan isteyin. Bebekler çabuk büyüyor masraf aynı kalmayacak. Ben de en fazla maaşın dörtte biri gibi hatırlıyorum ama yanıltmak istemem hukukçu anneler görür de yanıtlar inşallah.
gulecbebek16 1 çocuk var önümüzdeki günlerde ilk dava var , nafaka belli olacak şuan bebek olduğu için 2 bucuk 3 civarı yeterli gelir
Artizneararlabazarda gulecbebek16 orası oyle tabı vermek ıstemese bile devlet el koayr yınenalırısnzı