[silindi] ben sabır taşı ile kesmeyi denedim. Biraz zor oldu ama başardım. Aslında sabır taşının tadından değilde, benimki mememin görüntüsünden tiksindi diyebilirim😂 onu sürünce kahverengi gibi oluyodu. Cocuk öyle görünce tiksindi ama yine de emmek istedi. Ben de en son çare karbonat sürdüm. Ondan sonra bidaha ağzına almak istemedi. Şimdi herkes konuşarak ayırın azaltarak ayırın der ama ben onu da denedim. Ne yazikki hiç laf kar etmedi. En son çare bende böyle ayırdım napiyim. Ama çok zor oldu. Hele ilk 3 gün kabus gibiydi. Suan 15 gün oldu. Benimki daha yeni yeni konsantre oluyo. Allah kolaylık versin size de ne diyelim :)