mislinabebek Adiyokkitabin bana oyle olduğunda bazayı kaldığı yerden az daha yukarı kaldırıp klik diye ses çıkartıyorum bazadan iniyor. deneyin bi bende işe yarıyor ama sizde ne olur bilemem. Bazanın altına sakın kafanızı sokmayın allah korusun