Merhaba hanımlar oğlum 2 yaşına girecek 26 haziranda sinirlenince kafasını duvara parkeye taşa koltuğa vuruyor kafasının ön tarafını morartana kadar uğraşıyor ilgisini başka tarafa çekmek istiyorum fakat bana yanıt vermiyor devam ediyor kucağıma alınca kendini yere bıraktırmamı isteyip davranışına devam ediyor pedagogdan yardım aldım oda o davranışı sergileyince elleme vursun kendi acı eşiğini bilir çok acıyınca bırakır diyor pek mantıklı bir çözüm gelmedi açıkçası aranızda bu sorunu yaşayıp çözüme gidebilen varsa bana yardımcı fikir önerisi verebilecek varsa çok sevinirim artık çok üzülmeye başladım bu durumdan :(