Kızlar.. bebegim 45 gunluk gazli bir bebek .. cok gazi olduğu zamanlar oluyor o surec icinde 10 dk dahi uyumayip hep memede kalmak istiyor doğal olarak sütüm hic birikmiyor.. bazen oluyor ki sabah 5 te uyanip gece 1 de uyuyor.. boyle durumlarda ac kalmasin diye mama veriyorum gunde bir ya da iki kere bazen duruma gore.. verdiğim zaman enjektörle mi vermem daha iyi kaşıkla mi.. hangisi meme reddi riskini en aza indirir