Ebru00 ben yıllar önce devlet Hastanesi’nde yaptırdım anestezi ile doktor muayenesinde anestezili yaptırmak istediğinizi söyleyin bi kaç tahlil yapıyorlar. Endoskopiden de bişe anlamıyorsunuz zaten sadece sedyeye yatıp pozisyon ayarlayıp anestezi veriyorlar uyanınca çoktan bitmiş oluyor