Vinividiviciii2 Merhaba Arkadaşlar 3 yaşındaki kızım için fiyati çok uçuk olmayan kreş arıyorum. Yada 1.5 yaşındaki kızımıza goturebilecegim bir oyun grubu Bilgisi Olanlar Yazarsa Sevinirim 🤗