Gelecegimsin Kızlar 2 bucuk yasındaki oglum 4-5 gündür süt dısında hiç bse yemiyor bu neden anlamadm hastalıgı filanda yok geçiş dönemimi anlamadm
Bfgm Gelecegimsin süt karnı şisirir tokluk hissi yaratır diye biliyorum bence tamamen kesemiyorsaniz bile biraz azaltın zamanla alışır ,unutur ben de günde bir kere veriyordum öğlen uykusuna yatırmadan önce aşırı kabızlık yaptı artık bıraktım .. 21 aylık bu arada kızım
Dilaylaa Sebebi süt, süt demir eksikliğine ve iştahsızlığa en büyük sebeptir. Sütü kesip kan değerlerine baktırın. Doktor ona göre yönlendirir sizi.