Kızlar iki ay kontrolünde doktor 3. Ayda göz muayenesi dedi göz hastalıklarında çocuklar için özel bir bölüm var mı yoksa normal göz hastalıklarına mı muayene alıyoruz bir de bu muayenede ne yapılıyor bebek çok küçük olduğu için bazı doktorlar sadece çubuk oynatıyorlarmış eğer öyleyse çok pahalı bir hastaneye gitmek istemiyorum