Herkese merhaba,
Biz 3+8 günlüğüz. Günlük etkinliklerimiz,
.Oyun halısında vakit geçirmek
.Zeka kartlarıyla oynamak
.Kitap okumak
.Başbaşa vakit geçirmek (sohbet etmek, agulamak 😊)
.Hava güzelse dışarı çıkmak
Sizler neler yapıyorsunuz? Birbirimize fikir olsun 🥰