Arkadaşlar 40 günlük bebeğim var nasıl uyutcagımı şaşırdım geceleri genelde emerken uyuyor fakat gündüz bana en kolayı ayakta sallamak geliyor oda hiç sağlıklı değil sallama durur durmaz beş dk içinde uyanıyor kendi kendine uyusun diyorum çok ağlıyor bazen krize giriyor zor sakinleştiriyorum siz nasıl sakinleştiriyorsunuz bazen beni annesi olarak benimseyemedimi gibi düşüncelere kapılıyorum birde sizce 40 günlük bebek kaç dk ayakta durur gelin dertleselim