Deva22 Papatya2636 sık sık emzirme önermiyor doktorlar daha çok gaz yapıyor diye ama ben de bebeğim her istediğinde emziriyorum
Deva22 Papatya2636 bizde bir de reflü var doktor en az bir buçuk saat ara ver diyor ama bazen ikna edemiyorum emzik falan tutmuyor emziriyorum sonra sırtına vurarak gazını çıkarıyorum