Snowglobe Brutal-Betty bn nedense masalı sevmiyorum. Çok derin geliyo bana kasvetli. Diğerlerinin anlamanı bilmiyorum ama Alya daha güzel sanki
Fidanssl Brutal-Betty masal ismini begenmiyorum ilerde çalışma hayatında vs Masal hanım olmuyor bence